יש תחליף: שינוי דרמטי ביחס ובשירות של חברת התעופה 'אל על' בקו לקייב וממנה

שינוי דרמטי ביחס ובשירות חברת 'אל על' בקו לקייב וממנה, ציבור הנוסעים לאומן ממליצים ומדווחים כי מאז ביטול המותג UP אל על שינתה את יחסה לידידותי יותר כלפי ציבור הנוסעים

אל על | צילום יח"צ

שינוי דרמטי ביחס ובשירות חברת אל על בקו לקייב וממנה, ציבור הנוסעים לאומן ממליצים ומדווחים כי מאז ביטול המותג UP אל על שינתה את יחסה ונהייתה הרבה יותר ידידותית ואדיבה כלפי ציבור הנוסעים בקו.

 

זילזול חברת התעופה האוקראינית 'אוקראין אינטרנשיונל' בלקוחותיה מתבררת כמגמתית, החברה יוצאת כל שבוע בגזרה מחמירה חדשה, מדיניותה מתבצעת בשיטתיות בצורה מבזה ומשפילה, המכוונת כנגד הנוסעים בקו מקייב לתל אביב.

מדיניות החברה הנוקשה החלה בתהליך חיוב הצ'ק אין במחיר של 10$ (למי שלא עשה צ'ק אין מראש) לאחר מכן המחיר עלה ל-30 יורו – עד ראש השנה אשתקד מזוודה עלתה בחברה רק 35$ לכיוון, נכון להיום המחיר עלה ל 105 $ !!!! הלוך וחזור.

מדיניות החברה בטרולי (כבודת יד) נהפך לסיוט מתמשך, כאשר בעבר היה אפשר לעלות לטיסה משקל בלי הגבלה, כיום ניתן לעלות תיק קטן עד 7 ק"ג ואי אפשר להביא חוץ מה -7 ק"ג תפילין או שטריימל. על תיק יד נוסף או אפילו שקית הם ייגבו 15 יורו גם אם הוא חורג במילימטרים בודדים.

 

בנוסף לכל זה החברה הורידה את ערך צבירת הנקודות כפי שפורסם באתר החברה.

במכירת כרטיסי הטיסה החלו בחברה להוביל עליית מחירים, לא מכבר, מחיר כרטיס טיסה הלוך ושוב במשך ימות השנה עלתה ללקוח כ- 199$ (תלוי בקלאס ובתאריך ההזמנה). נכון להיום, בעונה זו המחירים עלו בדרסטיות – וללא מזוודות. בתקופת הקיץ מחיר כרטיס טיסה יכול לעלות לכם החל מ- 300 $ ולא כולל מזוודות.

חשוב לציין כי מדיניות החברה השתנתה בהדרגה, וללא שהתקבלה הודעה מסודרת במקומות הפרסום המיועדים למרבית ציבור הנוסעים לאומן בקו, מה שגרם למקרים רבים בהם נוסעים הפסידו את הטיסה משום שלא היו מודעים למדיניות התשלום החדשה ב'צ'ק אין' של החברה, ולא היה ברשותם את הסכום הדרוש, נציגי החברה לא העלו אותם לטיסה, והנוסעים נזקקו לקנות כרטיס טיסה חדש! (במערכת האתר ישנם עדויות רבות של נוסעים).

חשוב להדגיש עוד כי מבירור 'אומן שלום' עולה כי מערכות הכירטוס האוטומטיות של החברה לא מעודכנות במדיניות החדשה שהציבה לעצמה, וכי החברה מחייבת את הנוסעים בתשלום נוסף עבור כבודת יד, וזאת למרות שהלקוח שילם מראש על הכבודה כבר בשלב רכישת הכרטיס. המערכת לא מעודכנת בשינויים החדשים ובמקרים רבים לא מופיעה בבורדינג פס, העובדה כי ניתנת זכות נוספת של תיק אישי במשקל 5 קילו מעבר לתיק טרולי במשקל 7 קילו למי ששילם על מזוודה במשקל 23 קילו (במערכת האתר שמורים כל ההוכחות לכך).

 

השינוי החדש של 'אל על' לעומת  'אוקראין אינטרנשיונל' 

בשונה ממדיניות חברת 'אוקראין אינטרנשיונל', חברת התעופה הישראלית 'אל על' שבשנים האחרונות הוכרה כמותג 'לואו קוסט' (אל על UP) שינתה את מדיניותה וביטלה את המותג והפכה לאטרקטיבית יותר, עם שינויים רבים שיועילו לטובת הנוסעים לאומן בקו תל אביב קייב וחזרה.

לדוגמא: 1) עלות המזוודות במותג אפ היה 90$ הלוך וחזור, לאחר ביטול המותג, מחיר עלות מזוודה ירד ל 35$ לכיוון. 2) עלות 'צ'ק אין' במותג היה 10$ לכיוון, לאחר ביטול המותג, ה'צ'ק אין' הוא חינם. 3) ארוחות בטיסות לקייב וממנה בוטלו במותג, ומאז ביטול המותג מקבלים אוכל 'גלאט כשר' בטיסות לקייב וממנה. 4) בזמן קיום המותג אל אפ,לא היתה הושבה בביזנס, ומאז שבוטל המותג יש ביזנס לקייב וממנה.

בנוסף, ב'אל על' עד 6 שעות לפני הטיסה ישנה אפשרות להוסיף מזוודה במחיר של 35$ בלבד, לעומת חברת 'אוקראין אינטרנשיונל' שאצלה מ-24 שעות לפני ההמראה יוכפל מחיר המזוודה ל 70$ לכל כיוון.

לסיום, תחליטו אתם, אם הינכם רוצים להמשיך לשלם לחברה שהיחס שלה כלפיכם בנושא החיובים וחוסר הגמישות בנפח ובמשקל הוא מתחת לכל ביקורת, או לבחור לטוס בחברה ששינתה את יחסה והחלה לאחרונה להיטיב את השירות כלפי מאות אלפי לקוחותיה הטסים בקו מידי שנה.

תגובות

כולנו מחרימים את החברה החברת התעופה האוקראינית PS לאחרונה הם באמת עברו כל הגבולות העלו את כל המחירים לוקחים 30 יורו על צ'קאין לוקחים על מזוודות 110 $ גובים 70יורו על מזוודה שבולט בעוד כמה ס"מ ועוד הרבה רשעות...

16

מה עם סרטים?

15

עת לעשות...הפרו.... כרגע צריך לנסוע רק ! באלעל רק כדי שהחברה האוקראינית תכנע ותוריד את המחירים ותבטל את המדיניות הקשה של צקאין ומזוודות ואח"כ נחזור לחברה הזאתאגב חברת התעופה האוקראיני PS הם מחללי שבת בפרהסיה והבעלים שלה יהודים

14

לאנשי מערכת אומאן שלום ולכל מי שקרוב לרבנים: אנא פנו לרבנים הגדולים והסבירו להם המצב כדי שיוציאו קול קורא לחסידים שלא להשתמש בשירותי החברה הנאצית הזאת. להרבה מהחסידים הקדושים אין אינטרנט ואינם מודעים לחומרת המצב. חייבים להוציא קול קורא להחרימם. צריך להבין: החומרה הגדולה של המצב היא לאו דוקא בייקור המחירים או אפילו ההתעקשות על כל ס"מ. אלא על על העובדה שמדובר במדיניות שמופעלת במודע רק על נוסעים יהודים, לפי הרבה עדויות וזה חמור מכל!!! המשמעות היא שלא משנה כמה תתכוננו לטיסה ותשלמו מראש ותכינו תיק קטן למידתם, הם תמיד ימצאו סיבה להתעלק עליכם ולהוציא מכם כסף, כי זו ההוראה שהם קיבלו!!! הקול הקורא הנ"ל הוא הכרח, רק כך זה ישפיע על הכיס שלהם ורק כך הם יבהלו באמת.

13

תשובה לתגובה מספר 1: ייקור מחירי הטיסות לראש השנה לא מגיע מצד "דרך צדיקים" ו"נתיבים טורס" אלא מצד חברות התעופה המושחתות שמתאמות מחירים ביניהם בניגוד לחוק ואין איש שם על לב במדינה המושחתת הזו(מה קורה עם מה הבדיקה שביקש איתן כבל מהממונה להגבלים עסקיים??) בנוסף,רשות התעופה מגבילה את מספר חברות התעופה שרשאיות להטיס לאוקראינה מישראל ולא מאפשרות תחרות! הן נותנות רק לחברות תעופה ישראליות ואוקראיניות להטיס לאוקראינה (למרות שזה נוגד את מדיניות שמיים פתוחים)וחברות אלו כאמור מתאמות מחירים ביניהן.(לא מזמן התפרסם שאל על תיאמה מחירים עם חברה זרה (בטיסות להודו כמדומני) העניין נפסק כאשר לחברה הזרה ניתן אישור לטוס ישירות מעל סעודיה להודו וכו וכו) אם היו נותנים לכל חברה שרוצה להטיס מישראל לאוקראינה לפתוח קו כזה (לפי מדיניות שמיים פתוחים) אזי היו נכנסות כל חברות התעופה הזרות לתמונה, אזי הייתה תחרות והמחירים היו צונחים, ולא הייתה באפשרותם של חברות התעופה הישראליות והאוקראיניות לתאם מחירים עם כל כך הרבה חברות. אבל בעצם המגבלה של רשות התעופה על חברות תעופה זרות להטיס לאוקראינה הן מסייעות להמשיך את תיאום המחירים! ומסתמא יש קשר ותיאום בין שני הדברים,כדי לצער ולסחוט מאנ"ש. וכבר כתב רבנו ז"ל בליקוטי מוהר"ן :שכשהרשעים עושים יד אחת (מתאמים מחירים) אזי כוחם(שבא להם מהמותרות שלנו) נגמר מהר יותר מאשר אם היו מפורדים(מסקנה:לנצחם צריך להמעיט במותרות, אכילה מיותרת וכו'). ועוד נראה לי שנרמז גם משהו על עניין הקרטל במה שהביא רבנו את מאמר הגמרא(ליקוטי א' יח): מה יש לכם בהדי קרטליתא( רמז לקרטל) דדביתהו דרבי חנינא בן דוסא דעתידה וכו' כאומר מה אתם מנסים להפסיק את הקרטל שע"י הקרטל (המניעה) יזכו אנ"ש לשכר גדול לעתיד לבוא על שהתגברו על המניעה הזו והשוד לאור יום הזה ומסרו נפש לבוא לאומאן לר"ה, להיות לעזר לרבנו, לגדל כח הקדושה של ישראל שייגאלו ברחמים. ובאמת יש לדעת שכל המניעות גם הנ"ל וגם זה, שעד עכשיו לא נעשה דבר בעניין השדה תעופה הקיים באומאן (לשפצו כמו שהובטחנו מספר פעמים לחינם) וכן המיועד להיבנות שם, שכן אומאן זה מקום אידאלי לבניית שדה תעופה בינלאומי גדול (ממש במרכז המדינה ) והממשל שם ממש רוצה ,אבל עד עכשיו ללא הועיל.(אע"פ שגייסו כבר 130 מיליון דולר) עדיין הדבר מתנהל בעצלתיים כמו כל דבר הקשור בנסיעה לאומאן. כל המניעות הנ"ל הן מכוונות משמים להגביר החשק וגם בגלל מעלת הנחשק, וזהו רצון רבנו שנמסור נפש להגיע לאומאן בטלטולים ובייסורי הדרך האלו וכמו שאמר :"אחלי שאזכה לראות את אור בהירות הדרך שאתם נוסעים בה אלי" במילים אחרות רבנו לא מרשה להסיר המניעות האלו לעת עתה, רק ע"י תפילה והתבודדות נוכל לאט לאט להחליק את הדרך לאומאן, שכן בעולם מתוקן היה אפשר לטוס ישירות לאומאן, ובמחיר זול מאוד (מצד התחרות הרבה מהרבה חברות) ועוד לחזור באותו יום להתפלל מנחה בישראל... (והוא על דרך שאמר רבנו ז"ל על זמן המשיח: שלעתיד לבוא מי שיהיה מדוכדך ויצטרך חיזוק יוכל לטוס לירושליים לקבל חיזוק מהמשיח ועוד להספיק לחזור למקומו למנחה...בב"א)

12

למערכת הנכבדה, בכך שהעליתם נושא כאוב זה, הנכם מייצגים את כלל חסידי ברסלב והרבה מעבר לכך, זה עבודת קודש ועזרה לציבור הגדל מיום ליום שנוסעים לאומן,ולעוד קברי צדיקים באוקראינה, אל תורידו זאת מסדר היום המשיכו לומר את האמת ולפרסמו כמה שתוכלו עד שיהיה שינוי לטובה, תודה בשם רבבות הנוסעים.

11

אני רק רוצה להוסיף תגובה אחת כל אלו שמקללים את אל על בגלל סרטים זה לא נכון דבר ראשון מי שנכשל ברחוב נכשל בסרטים ומי ששומר על עצמו שומר על עצמו גם במטוס זה לא כזה גרוע אין לכל אחד ואחד מסך, והדבר הכי ריאלי לעשות בטיסה זה לישון אז שאין בעיה אם ברקע פועלות סרטים או לא... ודבר שני שתמיד טוענים שאל על עושים בעיות עם מושבים במטוס אם נוצרת בעיה כלשהי שגבר יושב ליד אשה אז רציתי רק לומר לכם שאני נסעתי כמה וכמה פעמים עם אל על בכל המותגים שלהם והיו לי בעיות בעבר ותמיד התייחסו אליי כמו בנאדם יכול להיות שזה קורה רק לי? לא נראה לי! נראה לי יותר שזה תלוי באופן הגישה לדייל אין צורך לגשת אליו ולקבוע לו עובדות אפשר לגשת ולהתחיל יפה לומר לו שיש בעיה ואם אפשר בבקשה לסדר את זה תמיד זה עוזר!!! ולסיכום תמשיכו עם העיצומים נגד יוקראיין הם רשעים ארורים ותמיד עדיף לנסוע עם ישראלים!!!

10

אל על רוצים להראות שהם עושים משהו טוב אחרי הסיפור עם טיסת השבת? הבעייה היא החפירות הביטחוניות! והאיחורים שלהם!

9

תשובה לתגובה 6. למה? למה אתה רוצה לתת להם פרס אחרי כל מה שהם מתעללים בנוסעים היהודים.?? גם והיה וישנו את דרכם האנטישמית , לא צריך להתלהב ולרדוף אחריהם....צריך לעודד ולתמוך בחברה יהודית כאל על..עם ישראל חזק באחדותו..תעזוב את הרשעים האלוps..צריך להתאחד כולם ולטוס רק עם חברה ישראלית

8

תשובה ל6. למה לחזור ? מה אתה מחלק פרס לאנטישמים...צריך להוקיע אותם. ולחזק חברות תעופה ישראליות יהודיות נטו.

7

ללא צל של ספק

6

באמת מזעזע המזוודה שלי נכנסה לתוך המתקן ועדיין התעקשו מכיון שלטענתם המזוודה צריכה להיכנס להחליק פנימה ולא להיכנס ע"י דחיפה קלה

5

איך עדיין אנשים טסים בחברת אוקראין אירליינס המפגרת הזאת שבה היחס לאדם הוא בלתי אנושי ורק הכסף מדבר והרבה , אנא תפסיקו לטוס בחברה האוקראינית שרק עושה עלינו קופה . אל על הכי טובה

4

גם כרטיס לחרקוב עלו הם נצלנים

3

מבטיח לכם באם שנה אחת לא יסע אף ישראלי לאומן או לאוקראינה בכלל הייחס והמחיר ירד ל$100 כולל הכל. תאבי הבצע כל כך זקוקים לכסף של המאמינים בפרט ושל ישראלים בכלל שלעולם לא יעזו לעשות יותר בעייות לישראלים. מלבדנו הטיירות שלהם במוות. ב"ה נתאחד ונצליח

2

יישר כח דוד המלך אומר בתהילים קי"ט - חבר אני לכל אשר יראוךעלו והצליחו בשם אלפי חסידי ברסלב בארץ ובעולם ובשם אלפי יהודים מכל העולם שרוצים להגיע בבטחה בשלום בגופם ובממונם...

1

הוספת מודעה בלוח מזל טוב
שם מלא של בעל האירוע
אירוע
עיר מגורים
י"א אדר א' ה'תשע"ט
מזל טוב
SUCCESS

הוספת מודעה בלוח פרסום

תוכן המודעה:

פרטי המפרסם:

הוספת מודעה בלוח אבידות ומציאות

תוכן המודעה:

פרטי המפרסם:

הוספת עלון

פרטים לפרסום:

סמן את שפת העלון:

העלאת קובץ מהמחשב

הוספת מודעה

פרטים:

העלאת קובץ מהמחשב
ניתן להעלות קבצים בגודל מקסימום 500×800 פיקסלים

1.0 from the developers at SW Agency.