חדשות אומן

חברת התעופה מתעללת בחסידי ברסלב • 15 שעות עיכבו בשדה התעופה

כך חברת התעופה מתעללת בחסידי ברסלב • 15 שעות עיכבו בשדה התעופה בקייב את החסידים ששבו מאומן, הטיסה לישראל התעכבה ונדחתה שוב ושוב ללא סידור מקום לינה לנוסעים בזמן שצוות המטוס והדיילים נמים את שנתם בבית המלון • דע את זכויותיך!

חסידי ברסלב רוקדים בשדה התעופה בקייב - הבוקר | צילום: באדיבות המצלם

מאות חסידי ברסלב שהגיעו מישראל לשהות בשבת חנוכה בציון רבי נחמן מברסלב באומן, נאלצו להעביר את הלילה (ראשון) בחזור בשדה התעופה בקייב. מדובר בטיסת צ׳ארטר של חברת ‘סנדור’ מקבוצת ‘אל על’ שהייתה אמורה להמריא לישראל במוצאי שבת בשעה 22:00, הטיסה נדחתה לשעה 6:00 בבוקר, ולאחר מכן נדחתה שוב לשעה 12:00 בצהרים.

אחד הנוסעים אומר: “זו שערוריה שאין כדוגמתה, ילדים צריכים להיזרק על הספסלים. אנשים משלמים יקר על כרטיס הטיסה, וכך החברה מתייחסת אלינו, הצוות של ‘אל על’ נעלמו בלי לתת תשובות. גם בערב שבת אותה חברת התעופה עיכבו את הטיסה שלנו ובגלל זה הגענו לאומן 20 דקות לפני השקיעה. גם בחזור קיבלנו יחס גרוע, לאחר שעות של המתנה בשדה התעופה הגיע אחד מנציגי הצוות של החברה, והציע שנלך לבית מלון הסמוך לשדה בקייב בו יוכלו לשהות במהלך הלילה רק 40 איש מתוך מאות האנשים. מלבד אותם 40 איש כל שאר הנוסעים נשארו בשדה התעופה. לאחר מכן הגיע נציג ‘אל על’ והודיע לנו כי צוות הטיסה הלכו לישון ועל פי החוק רק ב-11 בבוקר יהיה מותר להם לטוס”.

חברת ‘אל על’ מסרו בתגובה ל’בחדרי חרדים’: “מדובר בתקלה טכנית שהיא אשר גרמה לעיכוב. מחסור בחלקי חילוף בשדה התעופה בקייב חייב את אל על להיערך להטסת חלקי החילוף מהכא להתם, דבר שנעשה מידית”.

“בנוסף, בגלל ראש השנה האזרחי וימי המנוחה, התחנה עבדה במתכונת מצומצמת של כוח אדם. מנהל התחנה היה במקום במשך כל הזמן, ולא חסך בשום מאמץ כדי לתת מענה אפשרי בשים לב לעיתוי. עובדי אל על בכל אתר, ובכלל זה בקייב, ידועים במסירותם ובעזרתם לטסים באל על”.

דע את זכויותך!

אם הטיסה המריאה באיחור של 5 שעות ועד 8 שעות, מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה, זכאי הנוסע להשבת התמורה המלאה, או לכרטיס טיסה חלופי. במקרה כזה, הנוסע זכאי גם לקבל שירותי לינה, שירותי הסעה, מזון ומשקה, ושירותי תקשורת הנכללים במסגרת הפיצוי.

מפעיל טיסה או מארגן או שירות נסיעות, חייב לפרסם מודעה המפרטת את זכויותיו של הנוסע במקרים אלו, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות. החוק קובע פיצויים לדוגמה בסכום של עד 10,000 ₪ לגבי מפעיל טיסה או מארגן טיסה, אשר נמנע ולא נתן לנוסע את ההטבות שהוא זכאי להן בניגוד להוראות סעיפי החוק.

חובה שנציג מטעם החברה יהיה נוכח בשדה התעופה 3 שעות טרם מועד ההמראה ועד 30 דקות לאחר ההמראה. וזאת, על מנת שהנוסעים יוכלו לפנות אליו בבירורים ובתלונות ובכל הקשור לקבלת ההטבות בגין עיכוב הטיסה.

את התמורה בגין טיסה שהתעכבה מעבר ל- 8 שעות, חייבת החברה להשיב לנוסע בתוך 21 יום, מהיום שבו פנה הנוסע בכתב לסוכנות בדרישה לקבלת הפיצוי/ההחזר המגיע לו על פי החוק.

תגובות

No comments found.
הוספת מודעה בלוח מזל טוב
שם מלא של בעל האירוע
אירוע
עיר מגורים
י"א סיון ה'תשע"ח
מזל טוב
SUCCESS

הוספת מודעה בלוח פרסום

תוכן המודעה:

פרטי המפרסם:

הוספת מודעה בלוח אבידות ומציאות

תוכן המודעה:

פרטי המפרסם:

הוספת עלון

פרטים לפרסום:

סמן את שפת העלון:

העלאת קובץ מהמחשב

הוספת מודעה

פרטים:

העלאת קובץ מהמחשב
ניתן להעלות קבצים בגודל מקסימום 500×800 פיקסלים

1.0 from the developers at SW Agency.