אל על מבטלת את המותג המוזל UP לקייב

אל על מבטלת את המותג המוזל UP לקייב • ומשיקה מתכונת חדשה לטיסות בכל יעדיה לאירופה. המתכונת תיכנס לתוקפה ברבעון השני של שנת 2018 – על פי הודעת החברה,

מטוס של חברת אפ | צילום: אומן שלום

אל על מבטלת את המותג המוזל UP לקייב –  החברה הודיעה היום (רביעי) כי היא מבטלת את המותג המוזל לקייב ומשיקה מתכונת חדשה לטיסות בכל יעדיה לאירופה. המתכונת תיכנס לתוקפה ברבעון השני של שנת 2018  – על פי הודעת החברה, המהלך נועד "לתת מענה רחב ככל הניתן ללקוחות השונים ולהתמודד טוב יותר עם התחרות הגוברת ביעדים אלו".

אל על  הציגה הבוקר (רביעי) תכניות וחידושים בפעילותה, בראשם הציגה מודל חדש לטיסות לקייב ולכלל יעדי אירופה המתבסס על 3 תצורות מחיר כרטיסי הטיסה ליעדי אירופה השונים, וכן ביטול מותג טיסות הלואו קוסט UP – סמנכ"ל המסחר של אל על אמר כי המהלך נועד: "לתת מענה רחב ככל הניתן ללקוחות השונים ולהתמודד טוב יותר עם התחרות הגוברת ביעדים אלו".

מכירת כרטיסי טיסה על פי המתכונת החדשה תחל במהלך הרבעון השני לשנת 2018, על פי המתכונת החדשה, הלקוחות במחלקת התיירים יוכלו לבחור בין שלושה חבילות שונות לסוגי כרטיסי הטיסה לקייב וליעדים שונים ברחבי אירופה, תינתן ללקוחות  לבחור באפשרויות השונות החל ממוצר בסיסי וזול, ועד לחבילה כוללת:

1. המוצר הבסיסי והזול יאפשר לנוסעים לאומן להזמין כרטיס טיסה לאומן (קייב) עלייה למטוס בתוספת תיק יד וקבלת ארוחה בטיסה, ללא אפשרות לביטול או שינוי בכרטיס הטיסה.

2. מוצר הביניים יאפשר לטסים לאומן לבחור מקום הושבה רצוי בטיסה עם משלוח כבודה לבטן המטוס ואפשרות לשינוי או ביטול כרטיס הטיסה בתוספת תשלום.

3. המוצר היקר מבין האפשרויות יהיה חבילה כוללת שתאפשר לנוסעים לקחת עימם תיק יד שני וגמישות בתנאי הביטול והשינוי בכרטיס הטיסה, בהתאם לקריטריונים שתקבע החברה.

על פי הודעת החברה פערי המחירים בטיסות לקייב יעמדו על כ-60-80 דולר בין החבילות המוזלת וכמאה דולר בין החבילה הבינונית לגבוהה.

מחברת התעופה אל על נמסר, כי במסגרת יישום המתכונת החדשה, יבוצע בשנים הקרובות חידוש למטוסים ביעדי אירופה, כולל החלפה בהדרגה של מושבי התיירים והעסקים בחלק מהמטוסים של החברה. "המתכונת החדשה תחול גם על יעדים המופעלים כיום תחת המותגUP והוא יבוטל" כך הודיעו בחברה.

סמנכ"ל המסחר של אל על, גונן אוסישקין, הסביר הבוקר את הסיבה למהלך: "אחרי ארבע שנות הפעלה המותג הזה עשה את שלו. לרנקה, בודפשט, פראג, קייב וברלין – אבל זה לא היה מספיק ואנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו. יש לקוחות פרימיום שרוצים דברים נוספים. עוד אמר:  "אנחנו יודעים מה עושה טוב שהלקוחות שלנו רוצים את חופש הבחירה. מוכנים לטוס בלי מזוודה או שנושיב אותם איפה שנוח לחברה במטוס. אנחנו מבינים שלהחזיק מספר מותגים יוצר קושי, ולכן מאחדים מספר מותגים ומתרכזים במותג אל על".

בהודעה לבורסה הודיעה החברה כי היא  צופה שלמתכונת החדשה תהיה השפעה חיובית על תוצאותיה הכספיות. המתכונת החדשה אושרה על ידי דירקטוריון החברה ביום 2 בינואר 2018.

לאחר פרישתו של מנכ"ל החברה היוצא  דוד מימון, אל על צפויה להודיע בקרוב על זהותו של המנכ"ל החדש – גונן אוסישקין סמנכ"ל הסחר של אל על הוא המועמד המוביל והמועדף על ידי ועדת האיתור שהוקמה על ידי הדירקטוריון.

תגובות

No comments found.
הוספת מודעה בלוח מזל טוב
שם מלא של בעל האירוע
אירוע
עיר מגורים
ט"ז תשרי ה'תשע"ט
מזל טוב
SUCCESS

הוספת מודעה בלוח פרסום

תוכן המודעה:

פרטי המפרסם:

הוספת מודעה בלוח אבידות ומציאות

תוכן המודעה:

פרטי המפרסם:

הוספת עלון

פרטים לפרסום:

סמן את שפת העלון:

העלאת קובץ מהמחשב

הוספת מודעה

פרטים:

העלאת קובץ מהמחשב
ניתן להעלות קבצים בגודל מקסימום 500×800 פיקסלים

1.0 from the developers at SW Agency.