כך חברת התעופה מתעללת בחסידי ברסלב • 15 שעות עיכבו בשדה התעופה בקייב את החסידים ששבו מאומן, הטיסה לישראל התעכבה ונדחתה שוב ושוב ללא סידור מקום לינה לנוסעים בזמן שצוות המטוס והדיילים נמים את שנתם בבית המלון • דע את זכויותיך!

חסידי ברסלב רוקדים בשדה התעופה בקייב - הבוקר צילום: באדיבות המצלם
מאת מערכת "אומן שלום" | ג' טבת תשע"ז שתף
הגדל כתב:

מאות חסידי ברסלב שהגיעו מישראל לשהות בשבת חנוכה בציון רבי נחמן מברסלב באומן, נאלצו להעביר את הלילה (ראשון) בחזור בשדה התעופה בקייב. מדובר בטיסת צ׳ארטר של חברת 'סנדור' מקבוצת 'אל על' שהייתה אמורה להמריא לישראל במוצאי שבת בשעה 22:00, הטיסה נדחתה לשעה 6:00 בבוקר, ולאחר מכן נדחתה שוב לשעה 12:00 בצהרים.

אחד הנוסעים אומר: "זו שערוריה שאין כדוגמתה, ילדים צריכים להיזרק על הספסלים. אנשים משלמים יקר על כרטיס הטיסה, וכך החברה מתייחסת אלינו, הצוות של 'אל על' נעלמו בלי לתת תשובות. גם בערב שבת אותה חברת התעופה עיכבו את הטיסה שלנו ובגלל זה הגענו לאומן 20 דקות לפני השקיעה. גם בחזור קיבלנו יחס גרוע, לאחר שעות של המתנה בשדה התעופה הגיע אחד מנציגי הצוות של החברה, והציע שנלך לבית מלון הסמוך לשדה בקייב בו יוכלו לשהות במהלך הלילה רק 40 איש מתוך מאות האנשים. מלבד אותם 40 איש כל שאר הנוסעים נשארו בשדה התעופה. לאחר מכן הגיע נציג 'אל על' והודיע לנו כי צוות הטיסה הלכו לישון ועל פי החוק רק ב-11 בבוקר יהיה מותר להם לטוס".

חברת 'אל על' מסרו בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בתקלה טכנית שהיא אשר גרמה לעיכוב. מחסור בחלקי חילוף בשדה התעופה בקייב חייב את אל על להיערך להטסת חלקי החילוף מהכא להתם, דבר שנעשה מידית".

"בנוסף, בגלל ראש השנה האזרחי וימי המנוחה, התחנה עבדה במתכונת מצומצמת של כוח אדם. מנהל התחנה היה במקום במשך כל הזמן, ולא חסך בשום מאמץ כדי לתת מענה אפשרי בשים לב לעיתוי. עובדי אל על בכל אתר, ובכלל זה בקייב, ידועים במסירותם ובעזרתם לטסים באל על".

צפו: חסידי ברסלב ממתינים ורוקדים בשדה התעופה - הבוקר

 

דע את זכויותך!

אם הטיסה המריאה באיחור של 5 שעות ועד 8 שעות, מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסה, זכאי הנוסע להשבת התמורה המלאה, או לכרטיס טיסה חלופי. במקרה כזה, הנוסע זכאי גם לקבל שירותי לינה, שירותי הסעה, מזון ומשקה, ושירותי תקשורת הנכללים במסגרת הפיצוי.

מפעיל טיסה או מארגן או שירות נסיעות, חייב לפרסם מודעה המפרטת את זכויותיו של הנוסע במקרים אלו, במקום הנראה לעין ובאותיות ברורות וקריאות. החוק קובע פיצויים לדוגמה בסכום של עד 10,000 ₪ לגבי מפעיל טיסה או מארגן טיסה, אשר נמנע ולא נתן לנוסע את ההטבות שהוא זכאי להן בניגוד להוראות סעיפי החוק.

חובה שנציג מטעם החברה יהיה נוכח בשדה התעופה 3 שעות טרם מועד ההמראה ועד 30 דקות לאחר ההמראה. וזאת, על מנת שהנוסעים יוכלו לפנות אליו בבירורים ובתלונות ובכל הקשור לקבלת ההטבות בגין עיכוב הטיסה.

את התמורה בגין טיסה שהתעכבה מעבר ל- 8 שעות, חייבת החברה להשיב לנוסע בתוך 21 יום, מהיום שבו פנה הנוסע בכתב לסוכנות בדרישה לקבלת הפיצוי/ההחזר המגיע לו על פי החוק.

 

דווח הדפס שתף
הוסף תגובה
comments powered by Disqus
כתבות נוספות
תגלית מבגדד: ספרי ברסלב בכתב יד של יהודי עירק
חדשות ברסלב
באתר המכירות הפומביות 'קסטנבאום' נחשף לראשונה צילום כתב יד ספרדי של ספרי רבי נחמן
'הוא יגלה לך' - חיים גולד
חדשות מוסיקה
אמן הרגש והזמר היוצר חיים גולד לא מפסיק להפתיע והפעם עם סינגל חדש ומרגש 'הוא יגלה לך' שיר רגש שכולו ערגה וכיסופים
האיש שמפיץ את אור רבינו במדיה
חדשות ברסלב
צבי יחזקאלי - האיש שלא מתבלבל מהיריבים בתקשורת ומחוצה לה וממשיך בשליחותו בהפצת אורו של
תחזית מזג אויר בישראל
שעון אומן
החדשות באתר
חדשות אוקראינה
הנושאים הבוערים מהשטח
חדשות אומן
החדשות החמות מאומן במשך כל השנה
חדשות תעופה
החדשות הקשורות לברסלב
חדשות ברסלב
מהנעשה בעולמם של חסידי ברסלב
לוח זיכרון
ייארצייטים של חסידי ברסלב
מאמרי אקטואליה
עצות לחיים הטובים בדרכו של רבינו
אתרי ברסלב
  • אגודת אהלי צדיקים אהלי צדיקים
  • אתר צילומים אתר צילומים
  • שער ברסלב שער ברסלב
  • כולל חצות כולל חצות
  • מוסדות ברסלב מוסדות ברסלב

קישורים לאתרי ברסלב

ראשי אודות האתר תנאי שימוש מפת אתר פרסמו באומן שלום כתבו להנהלת האתר צור קשר